Mini TUSY Bricks&Play LEGO Duplo (dzieci od 4 do 6r.ż.)

Mini TUSY Bricks&Play LEGO Duplo (dzieci od 4 do 6r.ż.) – Cotygodniowe zajęcia Treningu Umiejętności Społecznych mają charakter zabawy zorganizowanej z wykorzystaniem klocków LEGO®. Zajęcia prowadzone przez certyfikowanego trenera umiejętności społecznych Julię Kwiecińską są inspirowane programem TUS bricks&play, a ich celem jest rozwijanie oraz doskonalenie niezbędnych umiejętności społecznych.
Czas trwania: 45 min.
Dla kogo?
Zajęcia są kierowane do dzieci nieśmiałych, wycofujących się, posiadających trudności z wchodzeniem w relacje w sposób akceptowalny społecznie.
Cele:
• osiągnięcie umiejętności niezbędnych do wchodzenia w relacje,
• doskonalenie umiejętności komunikacyjnych werbalnych i niewerbalnych, tj. komunikowania swoich potrzeb, pomysłów, praca z mową ciała,
• zwiększenie zakresu umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
• rozwijanie oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania stanów emocjonalnych zarówno własnych, jak i cudzych,
• nauka samoregulacji emocji,
• nabywanie umiejętności rozwiązywania konfliktów,
• rozwijanie asertywności z zachowaniem szacunku wobec granic partnera interakcji,
• zapobieganie nieprzystosowaniu w grupie, odrzuceniu przez rówieśników, trudnościom emocjonalnym.

PSYCHOLOG

Zapewnij swojemu dziecku wsparcie w trudnych sytuacjach i skorzystaj z pomocy wykwalifikowanych psychologów.

PSYCHOTERAPEUTA

Skutecznie pomagamy w radzeniu sobie z problemami emocjonalnymi i zachowawczymi u dzieci. Pomożemy Twojemu dziecku

FIZJOTERAPEUTA

Wspieramy rozwój fizyczny dzieci oraz pomagamy w leczeniu urazów i chorób układu ruchu ORAZ pomoc w zakresie rehabilitacji.

LOGOPEDA

Rozwój komunikacyjny dzieci oraz pomoc w leczeniu zaburzeń mowy i głosu. Pomoc w zakresie rehabilitacji i doskonaleniu umiejętności językowych.

NEUROLOGOPEDA

Nasz neurologopeda z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi zapewni profesjonalną diagnozę i skuteczną terapię.

PEDAGOG

Projektowanie i realizacja działań mających na celu wspieranie procesów edukacyjnych i rozwoju osobistego uczniów,