Terapia neurologopedyczna

Terapia neurologopedyczna – Terapia neurologopedyczna stanowi kluczowy element wsparcia dla dzieci borykających się z zaburzeniami mowy i komunikacji. Jest to specjalistyczne podejście, które integruje wiedzę z zakresu neurologii i logopedii, mające na celu nie tylko pomoc w przezwyciężaniu konkretnych problemów językowych, ale również wspieranie ogólnego rozwoju komunikacyjnego i poznawczego dziecka. 

Terapia neurologopedyczna dla dzieci jest procesem terapeutycznym skoncentrowanym na zaburzeniach mowy i komunikacji spowodowanych przez uszkodzenia lub dysfunkcje neurologiczne oraz opóźnienia w rozwoju. Różni się ona od tradycyjnej terapii logopedycznej, ponieważ w większym stopniu koncentruje się na związku między funkcjonowaniem układu nerwowego, a zdolnością do mowy oraz komunikacji. 

Terapia neurologopedyczna w naszej Poradni skierowana jest do dzieci:
• z całościowymi zaburzeniami rozwoju ( np. Autyzm oraz Zespół Aspergera),
• z opóźnionym rozwojem mowy,
• z uszkodzeniami neurologicznymi (np. MPD)
• z afazją,
• z trudnościami w połykaniu lub przechodzeniu pokarmów i płynów z jamy ustnej do żołądka (Dysfagia)
• z niepełnosprawnością intelektualną,
• z zaburzeniami genetycznymi,
• z obciążonym wywiadem okołoporodowym.

PSYCHOLOG

Zapewnij swojemu dziecku wsparcie w trudnych sytuacjach i skorzystaj z pomocy wykwalifikowanych psychologów.

PSYCHOTERAPEUTA

Skutecznie pomagamy w radzeniu sobie z problemami emocjonalnymi i zachowawczymi u dzieci. Pomożemy Twojemu dziecku

FIZJOTERAPEUTA

Wspieramy rozwój fizyczny dzieci oraz pomagamy w leczeniu urazów i chorób układu ruchu ORAZ pomoc w zakresie rehabilitacji.

LOGOPEDA

Rozwój komunikacyjny dzieci oraz pomoc w leczeniu zaburzeń mowy i głosu. Pomoc w zakresie rehabilitacji i doskonaleniu umiejętności językowych.

NEUROLOGOPEDA

Nasz neurologopeda z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi zapewni profesjonalną diagnozę i skuteczną terapię.

PEDAGOG

Projektowanie i realizacja działań mających na celu wspieranie procesów edukacyjnych i rozwoju osobistego uczniów,